پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

از سرودن این شعر: پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت آفرین بر نظر پاک خطا پوشش باد منظور حافظ چه بوده است؟

نویسندگان: م ریاضی
منبع: جلوه خرداد 1326 شماره 22
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه عرفان و تصوف در ادبیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۵۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۲

سال ۱۳۲۶ (۲)

  • -جلوه خرداد 1326 شماره 22
  • -جلوه اردیبهشت 1326 شماره 21

سال ۱۳۲۵ (۵)

  • -جلوه دی 1325 شماره 17
  • -جلوه آبان و آذر 1325 شماره 15 و 16
  • -جلوه خرداد 1325 شماره 14
  • -جلوه خرداد 1325 شماره 12
  • -جلوه اردیبهشت 1325 شماره 11

سال ۱۳۲۴ (۵)

  • -جلوه مهر 1324 شماره 4
  • -جلوه آذر 1324 شماره 6
  • -جلوه آبان 1324 شماره 5
  • -جلوه شهریور 1324 منتخب شماره های 1 و 2 و 3
  • -جلوه تیر 1324 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO