پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

در انواع فرهنگسازی

نویسندگان: محمد ترابی (خاکی)
منبع: آوین سال چهارم بهار 1385 شماره 15 و 16
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه آموزش و گسترش زبان،خط و ادبیات فارسی وضعیت زبان و خط فارسی در ادوار مختلف
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۶۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۴

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -آوین سال ششم 1386 شماره 21
  • -آوین سال پنجم بهار و تابستان 1386 شماره 20

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -آوین سال چهارم بهار 1385 شماره 15 و 16

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -آوین سال سوم مهر و آبان 1384 شماره 13 و 14

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO