پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش تلویزیون به عنوان یک وسیله سمعی و بصری در آموزش عمومی

نویسندگان: رضا شاپوریان
منبع: خرد و کوشش بهار 1353 شماره 13
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی آموزش
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۴۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۶

سال ۱۳۵۴ (۳)

  • -خرد و کوشش پاییز 1354 شماره 18
  • -خرد و کوشش تابستان 1354 شماره 17
  • -خرد و کوشش بهار 1354 شماره 16

سال ۱۳۵۳ (۳)

  • -خرد و کوشش پاییز 1353 شماره 15
  • -خرد و کوشش تابستان 1353 شماره 14
  • -خرد و کوشش بهار 1353 شماره 13

سال ۱۳۵۲ (۱)

  • -خرد و کوشش بهار و تابستان 1352 شماره 11 و 12

سال ۱۳۵۱ (۱)

  • -خرد و کوشش آذر 1351 شماره 10

سال ۱۳۴۹ (۴)

  • -خرد و کوشش بهمن 1349 شماره 8
  • -خرد و کوشش آبان 1349 شماره 7
  • -خرد و کوشش مرداد 1349 شماره 6
  • -خرد و کوشش اردیبهشت 1349 شماره 5

سال ۱۳۴۸ (۴)

  • -خرد و کوشش اردیبهشت 1348 شماره 1
  • -خرد و کوشش بهمن 1348 شماره 4
  • -خرد و کوشش آبان 1348 شماره 3
  • -خرد و کوشش تیر 1348 شماره 2

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO