پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

دورنمات خوانی را جدی تر بگیریم

نویسندگان: محمود حسینی زاد
منبع: سیمیا پاییز 1387 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات ادبیات جهان نویسندگان و نمایشنامه نویسان
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۷۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -سیمیا پاییز 1387 شماره 3

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -سیمیا زمستان 1386 شماره 2
  • -سیمیا پاییز 1386 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO