پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

Human Rights Violation in the UnitedKingdom (Part V)

نویسندگان:
منبع: فصلنامه ایرانی امور بین الملل سال بیست و یکم تابستان 2009 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم سیاسی مطالعات منطقه ای منطقه اتحادیه اروپا و اروپای شرقی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۰۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۲۰۰۹ (۱)

  • -فصلنامه ایرانی امور بین الملل سال بیست و یکم تابستان 2009 شماره 2

سال ۲۰۰۸ (۱)

  • -فصلنامه ایرانی امور بین الملل سال بیستم بهار 2008 شماره 1

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO