آرشیو

آرشیو شماره ها:
۸۹

چکیده

هدف از انجام این پژوهش تأثیر نقش میانجیگری شهرت شرکت بر رابطه مابین افشای مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شرکت می باشد. نمونه آماری این تحقیق شامل 163 شرکت با توجه به محدودیت های مدنظر بود که طی بازه ده ساله بین سال های 1390 الی 1399 موردبررسی قرار گرفتند. برای آزمون فرضیه ها نیز از مدل رگرسیون خطی چندگانه استفاده شده است. نتایج حاصل از پژوهش بیانگر آن است که افشای مسئولیت پذیری اجتماعی بر عملکرد شرکت تأثیر مثبت و معناداری ندارد. افشای مسئولیت پذیری اجتماعی بر شهرت شرکت تأثیر مثبت و معناداری ندارد. شهرت شرکت بر عملکرد شرکت تأثیر مثبت و معناداری ندارد. شهرت شرکت بر رابطه بین افشای مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد شرکت تأثیر ندارد.

تبلیغات