آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۸

چکیده

بازارهای نوظهور""، بهشت آمال و آرزوهای شرکتهای خلّاقی است که همواره در جستجوی آنند. به محض اندک مجالی، این شرکتها برای ورود به بازارهای نوظهور، فرصت را از دست نمی دهند. ""ایران"" یک بازار نوظهور است، همچنانکه بازارگانان ایرانی پس از تداوم مذاکرات ایران و 1+5، بازارهایی را رصد کرده اند. پرسش این بازرگانان این است که چگونه باید به بازارهای نوظهور ورود کرد تا سودآوری حاصل شود. مت آیرینگ با سوابق مشاوره ای در سطوح عالی، گام به گام ورود به بازارهای نوظهور را در این فیلم با مثالهای ملموس از ماشین لباسشویی، و یخچال در مناطقی از جهان اشاره می کند که افراد قدرت خرید برای خرید لباسشویی یا یخچال ندارند. با وجود این می توان برای همین ""بازار نوظهور"" اقدام کرد و درآمد سرشاری به دست آورد. بقیه ی اطلاعات را در این فیلم از دانشگاه هاروارد ببینید (فیلم به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی است). برای خرید این فیلم می توانید با شماره تلفنهای 51 و 66408271 (021) تماس بگیرید.

تبلیغات