چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت 1388 شماره 30 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۲.

بهبود ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت‌های کارکردی و غیرکارکردی(مطالعة موردی: بانک ملّت)(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

ارتقاء سطح کیفیت خدمات: بررسی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: هتل پارس مشهد)(مقاله علمی وزارت علوم)

۸.

تعیین و ارتقاء موقعیت استراتژیک پالایشگاه تهران بر مبنای مدل دلتا و رویکرد پویائی‌های سیستم(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 14 تعداد دانلود : 568