۱. طراحی الگوی ارتباط بازارمداری، یادگیری مداری، و نوآوری مداری و عملکرد شرکت های مواد غذایی در بورس(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: سید محمود حسینی نسرین جزنی هوشنگ اسداللهی جمشید سالار حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 906 چکیده تعداد دانلود : 137
۲. اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علیرضا سیدصالحی حمیدرضا یزدانی نینا پورابراهیمی سحر قاسمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 606 چکیده تعداد دانلود : 666
۳. تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه اصفهان)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: علی نصر اصفهانی مجتبی فرخی مجتبی امانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 353 چکیده تعداد دانلود : 760
۴. الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: شهریار عزیزی سید حمید خدادادحسینی احمد روستا حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 220 چکیده تعداد دانلود : 365
۵. بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: کاظم چاووشی مهنوش جوادی پورفر حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 67 چکیده تعداد دانلود : 980
۶. طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: محمدرضا حمیدی زاده نسرین جزنی عباسعلی حاجی کریمی ابوالقاسم ابراهیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 731 چکیده تعداد دانلود : 658
۷. تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران)(مقاله علمی وزارت علوم) نویسنده: طهمورث حسنقلی پور محمد حقیقی مجتبی براری کیانوش کریمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی تعداد بازدید : 640 چکیده تعداد دانلود : 449