۱. تبلیغات : آگهی؛ شریان حیاتی صنعت مطبوعات حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 950 چکیده تعداد دانلود : 635
۲. تبلیغات شهری؛ زشت، زیبا، بلاتکلیف حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 146 چکیده تعداد دانلود : 629
۳. نخستین همایش صنعت تبلیغات ایران حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 330 چکیده تعداد دانلود : 363
۱. تبلیغات باید به یک رشته دانشگاهی تبدیل شود مصاحبه شونده: مجید دوخته چی زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 648 چکیده تعداد دانلود : 678
۲. استراتژی تبلیغ را تحقیق تعیین می کند نه اطاعت محض از مشتری - نه تسلیم در برابر بازار مصاحبه شونده: شهرزاد اسفرجانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 614 چکیده تعداد دانلود : 890
۳. فرهنگ تبلیغ همان گمشده اصلی است مصاحبه شونده: ابراهیم حقیقی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 819 چکیده تعداد دانلود : 189
۴. سه مشکل اساسی در عرصه تبلیغ فرهنگی مصاحبه شونده: مسعود شجاعی طباطبایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 45 چکیده تعداد دانلود : 50
۵. تبلیغ تلویزیونی؛ سرگردان بین بی قانونی و سلیقه مصاحبه شونده: مسعود رسام بیژن بیرنگ حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 109 چکیده تعداد دانلود : 796
۱. چگونه یک آگهی خوب بسازیم نویسنده: راب ملتون مترجم: مینو بهتاش حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 405 چکیده تعداد دانلود : 103
۲. نوع و پراکندگی آگهی در پنج روزنامه تهران نویسنده: اکرم دیداری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 933 چکیده تعداد دانلود : 788
۳. مطبوعات کودک و نوجوان و مشکلی به نام آگهی نویسنده: سید علی کاشفی خوانساری حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 601 چکیده تعداد دانلود : 116
۴. مخاطب و آگهی های سیما نویسنده: هرمیک آقاکیانت مترجم: زیبا صالحی سده فاطمه دیباجی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 111 چکیده تعداد دانلود : 802
۵. روابط عمومی و تبلیغات کدام ابزار تبلیغی برای کدام پیام ؟ نویسنده: سید شهاب سیدمحسنی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 987 چکیده تعداد دانلود : 832
۶. پیشینه و انواع آگهی؛ سالنمای وقایع آگهی در ایران نویسنده: سید فرید قاسمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 664 چکیده تعداد دانلود : 267
۷. کانون های آگهی در چهل سال پیش نویسنده: سید عبدالله آفاق لرستانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 610 چکیده تعداد دانلود : 888
۱. آن زمان که نرخ آگهی 18 تومان بود ... حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات تعداد بازدید : 184 چکیده تعداد دانلود : 26