۱. هزینه کردن تبلیغات نوعی سرمایه گذاری است نویسنده: کاظم حسین زاده حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 986 چکیده تعداد دانلود : 457
۲. نگرشی کوتاه بر چگونگی طراحی و ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون نویسنده: خسرو یحیایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات مطبوعاتی، رادیویی و تلویزیونی حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 934 چکیده تعداد دانلود : 609
۳. موثرترین و جامع ترین روش تبلیغات نویسنده: سعید طلایی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 680 چکیده تعداد دانلود : 901
۴. تبلیغات بین المللی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات مطالعات فضای مجازی، جهانی شدن و تکنولوژی های نوین ارتباطاتی مطالعات فضای مجازی تعداد بازدید : 669 چکیده تعداد دانلود : 174
۵. تبلیغات جزء مهمی از بازاریابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 325 چکیده تعداد دانلود : 426
۶. تبلیغات و بازاریابی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 155 چکیده تعداد دانلود : 364
۷. تبلیغات فرهنگی و فرهنگ تبلیغات نویسنده: فیروزه عظیمی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تعداد بازدید : 301 چکیده تعداد دانلود : 623
۸. 7 نکته مهم برای تبلیغ یک تجارت کوچک مترجم: ارشیا طاهر خانی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 464 چکیده تعداد دانلود : 781
۹. پوستر و تبلیغ / آموزش محور توسعه مترجم: نسرین فروغی حوزه های تخصصی: حوزههای تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات آموزش و ارتباطات اقناعی تبلیغات تجاری تعداد بازدید : 314 چکیده تعداد دانلود : 986