اقتصاد ایران

اقتصاد ایران

اقتصاد ایران سال هشتم تیر 1385 شماره 89

مقالات

۲.

از رنو تا میتسوبیشی: تا سال 2010 میزان تولید خودرو در ایران به 1/5 میلیون دستگاه در سال خواهد رسید

۳.

بخش های مجزای بازار ایران: بخش قیمتی 10 تا 15 میلیون تومان ، جذاب ترین بخش بازار خودروی کشور است

۴.

قیمت و کیفیت . دو چالش اصلی: نگاه دکتر مهدی خطیبی ، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو

۵.

سایه عالی مستدام ، سمند دولت برقرار: ارزیابی نقش دولت در صنعت خودروی ایران

۶.

لاتین ها: خودرو سازی برزیل و آرژانتین همچنان به رشد صعودی خود ادامه میدهند

۷.

بازار رو به صعود: برای هر 1000 ایرانی تنها 63 خودورو سواری وجود درد

۸.

قطب کره: صنعت خودروی کره اکنون به یکی از قطب های خودروسازی جهان تبدیل شده اس

۱۰.

کم مصرف و دلخواه: سرمایه گذاری آسیای ها ، موجب برتری آنها بر غربی ها شده است

۱۲.

سیکل زندگی و تولید: تولید خودرو از سراسر جهان به قاره آسیا در جریان است

۱۳.

اتومبیل های اژدها: هدف چینی ها تولید 3/6 میلیون دستگاه خودرو در سال 2006 است

۱۴.

از بلند پروازی های غیر اقتصادی چشم پوشی کنیم: نگاه مهندس داوود میرخانی رشتی ، عضو هیات مدیره انجمن خودروسازان ایران

۱۶.

خشکسالی در راه است: دولت برای مقابله با خشکسالی ها چه راهکارهایی اندیشیده است

۲۶.

آیا سیاست تعیین حداقل دستمزد کشور انگلیس در بازار کار آلمان جواب میدهد؟

۲۹.

اوج و حضیض: نیازهای صنعت نفت کشور چه می باشند

۳۰.

ایران یا ترکمنستان: آیا هند به دنبال مکملی برای خط لوله ایران - پاکستان - هند است

۳۱.

دستور کار 141 : اوپک به دنبال تثبیت قیمت نفت در سطح حداقل 50 دلار است

۳۲.

کاهش قیمت نفت ایران به خاطر مرگ الزرقاوی: قیمت نفت خام ایران در مناطق مختلف

۳۴.

قطع رابطه نقدینگی و تورم : گفت و گوبا مدیر اداره بررسی های اقتصادی بانک مرکزی

آرشیو

آرشیو شماره ها:
۵۳