چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت

چشم انداز مدیریت سال هشتم پاییز 1388 شماره 32 (مقاله علمی وزارت علوم)

مقالات

۱.

بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده (مطالعه موردی: نام و نشان تجاری ایرانول)(مقاله علمی وزارت علوم)

۲.

بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری(مقاله علمی وزارت علوم)

۳.

نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری(مقاله علمی وزارت علوم)

۴.

بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری بر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت چینی بهداشتی گلسار فارس)(مقاله علمی وزارت علوم)

۵.

طراحی و تحلیل مقایسه ای الگوریت های فرا ابتکاری جهت پیاده سازی سرمایه گذاری شاخص محور در بورس تهران(مقاله علمی وزارت علوم)

۷.

طراحی مدل اندازه گیری و گزارش دهی سرمایه فکری (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران)(مقاله علمی وزارت علوم)

۹.

مدیریت عملکرد کارکنان با تاکید بر عوامل اجتماعی سازمانی(مطالعه موردی: کارکنان برخی سازمان های اداری و صنعتی شهر تبریز)(مقاله علمی وزارت علوم)

حوزه های تخصصی:
تعداد بازدید : 163 تعداد دانلود : 846